Ik zoek een lieve zorgzame vrolijke positieve man met humor en die mens en diervriendelijk is. Verder ben ik niet vies van een lekkere vrij partij, dus zoenen en tongen is wel een pre bij mij. Denk jij dat jij deze dingen die ik hier schreef in je hebt zitten, dan sla mij niet over en schrijf me en ik zal altijd
Jaa wat moet ik nu zeggen want ik geloof nie in de prins op het witte paard. Als jij drie x l bent dus lief leuk en lekkerrrr heb jij al een vette score bij mij. Wel iemand die lekker actief is zo ben ik ook. So let's gooo!!
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
AlexxN1, 26 jaar · s-Heerenhoek
Ik ben op zoek naar een leuke vent die graag dingen doet die ik graag doe. Je moet echter exclusief voor mij zijn, want anders
GenesisT, 27 jaar · Biddinghuizen
Als je op zoek bent naar wat plezier en op zoek bent naar een seksmaatje, waarom probeer je het dan niet met mij? Je moet een vriendelijke
Abey0, 27 jaar · Terhole
Ik denk niet dat ik naar een bepaald soort man op zoek ben maar meer een leuke jongen die me wat spanning kan geven. Ik wil geen
Sophieheh, 27 jaar · Haler
Ik ben hier op zoek naar een neukmaatje, of een vriend met voordelen, alhoewel ik je nodig heb om vertrouwen waardig te zijn
Bossex, 26 jaar · Eemshaven
Je bent ook iemand die wel eens wat wil onder nemen buiten de slaapkamer? enne je kan zonder gezeur uit de deur???
Fens0, 27 jaar · Langemark
Je bent iemand die weet hoe je met een vrouw moet praten. En dat is iemand die me met respect en vriendelijkheid behandelt.
Sammie-single, 26 jaar · Holwerd
xxx
Camella, 27 jaar · Hoofddorp
i am looking for a reliable and trusted, honest person.i am looking for a reliable and trusted, honest person.