Je hebt ook een of misschien dan wel meerdere slechte ervaringen gehad en je wilt je niet direct weer in een relatie storten. Maar je wilt net als ik even de kat uit de boom kijken..
Ik wil plezier hebben met een man die makkelijk in de omgang is, die leuk is en veel praat, ik hou niet van een saaie man die verlegen is en niet zoveel praat. Ik hoop dat ik snel een bericht ontvang!
Welke leeftijd je dan ook hebt; je hebt gewoon serieus. Niet met alles hoor haha. Wel in de liefde. Ik zoek geen prins op het witte waard want sprookjes bestaan niet maar ik zoek wel iemand die mij heel goed zal behandelen en samen iets moois op wil bouwen.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
MeMerle, 26 jaar · Leeuwarden
Ik zoek een open persoon en geen gesloten boek, een boek is immers gemaakt om te lezen en niet om dicht te blijven, nietwaar?
LenntheX, 27 jaar · Emmeloord
Ik ben op zoek naar een beste vriend. Wat kan je zeggen? Ik wil dat je echt en oprecht bent, ik wil ook dat je een goede houding
Breg91, 26 jaar · Berg en Terblijt
Ik zoek een jongen die niet te oppervlakkig is en die weet hoe zich te gedragen in een relatie. Iemand die wil ontdekken hoe
BonitaLolita, 26 jaar · Antwerpen
Je legt gemakkelijker contacten dan ik dat doe... en je weet een manier te vinden om mij uit te schulp te laten komen. Je bent
PaintmeBlack, 27 jaar · Middelburg
Ik wil dat jij mij helemaal onder spuit, ik vind het geil als jij op mijn gezicht klaar komt en daarna zal ik alles tot aan de laatste
Beertjelik, 27 jaar · Nijmegen
Een lekker kutje
MariaN10, 26 jaar · Munstergeleen
Je bent een expert in seks, je moet me eerst leren kennen en we moeten naar een leuke plek gaan, laat me iets weten wat je leuk