lief bezorgd zorgzaam gezellig open eerlijk betrouwbaar.. gevoelig.. straight to the point.. dominant op sommige momenten.. en de rest ja kom daar maar achter:P
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Breg91, 26 jaar · Berg en Terblijt
Ik zoek een jongen die niet te oppervlakkig is en die weet hoe zich te gedragen in een relatie. Iemand die wil ontdekken hoe
Shopaholica, 27 jaar · Kloosterburen
Een man die ouder is als 24 jaar en mij de kneepjes van het vak wil bijleren.
Pieringgurl, 26 jaar · Abcoude
Je bent lief en vooral jezelf, je hebt geen ochtendhumeur en heb geen bezwaar tegen een gamende vriendin die rookt. Het zou
Dowado, 26 jaar · Oostende
Wat je verleden ook is dat is niet van belang, we willen vooruit in het leven lijkt mij dan moet je het kunnen om te stoppen met
TattooMeTU, 26 jaar · Bolsward
Ik hoop dat je eerlijk bent, sexy, mooi, stoer, mannelijk en mijn neemt zoals ik werkelijk ben
LucilleHottie, 27 jaar · Mander
Kan jij mij dit gevoel geven en zie je er ook nog eens heerlijk uit? Stuur mij dan een berichtje, dan kunnen we elkaar snel leren
Oililies, 26 jaar · Lichtaart
Jij die net als mij vrijgezel is, heel belangrijk na mijn eerdere ervaringen. Ik wil echt een man die vrij is. Respect heeft
SuperQutie, 27 jaar · Emmeloord
Een vent die me een lekkere tijd kan geven. Ik wil zijn harde en sterke pik likken.. Een man die zachtaardig kan zijn en andere