Vind het belangrijk dat een man er leuk en goed verzorgd uitziet. Hij heeft een normaal sociaal leven waarin wel een leuk contact in past. Is betrouwbaar, eerlijk, wel mannelijk en doet moeite om mij voor zich te winnen.
Een man die altijd en overal seks met me wil hebben! Je moet wel een game zijn voor alles wat ik probeer te doen en als je iets wilt voorstellen, sta ik er heel erg open voor!
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Bobbieh, 26 jaar · Broekhuizen
Een leuk en rustige jongen, makkelijk in de omgang, gezellig en spontaan. Ik ben niet direct op zoek naar een vaste relatie
Jannetx, 27 jaar · Zuidwolde
Het zou super zijn als je een beetje uit de omgeving zou komen zodat wij samen leuke dingen kunnen gaan doen, maar afstand moet
GorgeousxGraci3, 26 jaar · Bronneger
Ik hou van creatieve mannen. Mannen die weten wat ze willen in het leven en daar ook voor gaan. Een carrière hoeft niet
Valentinew, 26 jaar · Giekerk
Een echte gentleman, die mij met respect zal behandelen, iemand waarmee ik een goede toekomst mee kan opbouwen en samen lang
Zaliennde, 27 jaar · Elsloo
Als je bereid bent om bij mij te zijn, zal ik al die fijne dingen echt waarderen, ik weet zeker dat dit het begin zal zijn van iets
Doyoulooking, 26 jaar · Noordbroek
Het is voor jou geen probleem dat ik een relatie heb want voor jou is dit ook puur om intiem contact te hebben, teder en fijn contact
Heelverlegen, 26 jaar · Almelo
Dat je ook getrouwd bent of een relatie heb dat vind ik geen probleem. Het is jou taak om mij te laten genieten, lukt jou dat?