Doe net alsof je eerst beleefd bent, maar je zult eerlijk zijn als het echte ding dat je me wilt, is dat je volwassenenleerpret kent. Ik zal een eerlijke, perverse man beschouwen als stil maar een leugenaar.
Je bent een aardige en goedhartige man die me wil ontmoeten, Een man die mijn vriend wil worden en die bereid is alles voor me te doen. Ik wil niet alleen seks maar ook iemand die me begrijpt en met wie ik kan praten, want ik wordt boos op die mannen die me blijven berichten en alleen om seks vragen, dat is niet
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Marsbaby12, 27 jaar · Frieschepalen
Ik ben op zoek naar mijn soulmate. een man die lief en zorgzaam. en een man met een goed begrip.
Morela91, 26 jaar · Schelderode
Ik ben nog maagd. Ik bedoel dat ik nog nooit de daad heb gedaan met een jongen. Wel gemasturbeerd natuurlijk maar neuken niet.
Ipodminigirl, 26 jaar · Leuven
Goodlooking, grappig, en natuurlijk wel een beetje verzorgd.
SelfieSuus, 26 jaar · Olmen
Misschien lijkt het jou ook wel wat. Gewoon een hele middag of avond met elkaar bezig zijn, en dat dan vastleggen, wat vind
TeerrXxX, 26 jaar · Nieuwerkerk
Ik heb een beer van een vent nodig. Iemand die mij optilt en tegen de muur drukt. Twee sterke handen die mijn borsten en billen
Nezababy0, 26 jaar · Hazerswoude Dorp
Hallo, Hoe gaat het met je vandaag Ik heb belangrijke zaken om met je te bespreken. Neza
Esmerallie, 26 jaar · Oostende
Ik zoek een leuke, spontane man die stevig in zijn schoenen staat. Eentje die mij wat tegengas kan bieden en die ook initiatieven
AnnaApple, 26 jaar ·
Je bent een man die te vertrouwen is en die liefst van al ook single is. Want eens er gevoelens aan te pas komen dan wordt het veel