Beetje dubbelzinnig ben ik maar je snapt wel waar ik naar toe wil. Het hoeft niet voor een relatie te zijn dus. Zit je al in een relatie no problem voor mij. Dan gaan we voor de romantiek. Met mij kan je alle kanten op.
Doe net alsof je eerst beleefd bent, maar je zult eerlijk zijn als het echte ding dat je me wilt, is dat je volwassenenleerpret kent. Ik zal een eerlijke, perverse man beschouwen als stil maar een leugenaar.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Sietske1900411, 27 jaar · Leeuwarden
Misschien ben jij diegene, wie zal het zeggen. We beginnen een gesprek en dan zal het vanzelf wel duidelijk worden.
123Chasity, 26 jaar · Dwingeloo
Mijn speciaal iemand zou aardig moeten zijn, attentvol en bereid heel veel tijd in mij te stoppen. Wat dat betreft mag je alles
SeminoleKitty, 27 jaar · Rotterdam
Sara08, 26 jaar · Groot-Loon
Wil je dat mijn idee met jou bij mij in het zwembad op een geweldige dag samen liggen werkelijkheid wordt ? Als dat zo is, moet
Thesweetest92, 26 jaar · Almere
Ik wacht op een man of een persoon die mijn ups en downs in het leven zal begrijpen. Ik wil iemand die me speciaal zal laten voelen
Bamiekke, 26 jaar · Genk
Een serieus man
SharpAngie, 26 jaar · Loppersum
Een vriendelijke, grappige, aanhankelijke, romantische en gepassioneerde man, een man die wil genieten van het leven