Ik wil een loyale en liefdevolle man ontmoeten die heel lief kan zijn met alles wat hij doet. Ik wou dat hij een glimlach had die de hele wereld kan verlichten. Je weet wat ik zeg?
Ik ben op zoek naar een vriendelijke vriend of een inwonende vriend. Je bent ook praktisch en goed in beslissingen. Je kunt dingen met gratie of op de juiste manier aan. Je hebt een positieve ingesteldheid in het leven.
Heb jij passie voor iets in je leven? Heb je ambities? Neem je niet genoegen met ?ja? als antwoord maar vraag je je vaak af ?ja, maar waarom?? Ben je een man met inhoud en van niveau? Als oogjes naar jou kijken, kunnen ze dan genieten? Ben je een tikje eigenwijs en ben je niet bang voor een goede discussie op zijn