Ik ben hier om plezier met je te hebben, en als je genoeg passie hebt voor mij, waar wacht je dan nog op? Laten we deze droom snel werkelijkheid voor ons worden. Ik weet zeker dat dit zo lekker voor ons gaat worden dat we nooit meer anders willen.
Ik ben op zoek naar een eerlijke, gedreven, loyale, grappige en vriendelijke man. Ik hou van een goed debat, dus je moet comfortabel zijn om over ras, religie en politiek te praten.
Ik ben op zoek naar een man die van reizen houd omdat ik niet alleen wil gaan als de zomer voorbij is. Maar ik wil iemand die meer wil als alleen vriendschap, daarom ben ik alleen zoektocht begonnen.
Sletje7, 27 jaar · Winschoten
♥ Groningen ♥ Bruin haar ♥ Slank lijf
Volgt
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
AnneCat, 27 jaar · Meppel
Hier ga ik natuurlijk niet te langdradig over zijn. Dit is meer een test voor mij, kijken wie reageert en wat de reacties zoal
Ellie262, 26 jaar · Kessenich
Ik ben op zoek naar een man die eerlijk en oprecht is. Een slimme man met zelfvertrouwen, humor en hij moet stout zijn .... in
Fionaappeltje, 26 jaar · Baarlo
Iemand die mij aandacht kan geven en mij niet het gevoel geeft dat ik maar een object ben. Een lieve maar bovenal eerlijke man
TeddyBear1201, 26 jaar · Albergen
Ik ben op zoek naar een discrete man die ook lol maakt en eerlijk is en die mijn dag en nacht nat en wild kan maken.
Suuzziiee, 26 jaar · Tiel
Aangezien mijn vriend het niet zo nauw neemt met het woord relatie zoek ik iemand die wel betrouwbaar is en blij is met het geen
Celeste91xx, 26 jaar · Voeren
Ben jij lief, zorgzaam, eerlijk en stoer? Dan hoop ik dat wij een gezellige klik samen hebben. Zullen we op date?
ReiXxXxX, 26 jaar · Assendelft
Je reist graag, komt graag op mooie en leuke plekken, thuis op de bank hangen kan over een paar jaar wel, we zijn nog jong tenslotte!
Daphene90, 27 jaar · Wijk bij Duurstede
Jij bent ook op zoek naar leuke mensen om in je vrije tijd leuke dingen mee te doen. Het maakt je niet uit dat ik nog studeer en