Ik ben hier om plezier met je te hebben, en als je genoeg passie hebt voor mij, waar wacht je dan nog op? Laten we deze droom snel werkelijkheid voor ons worden. Ik weet zeker dat dit zo lekker voor ons gaat worden dat we nooit meer anders willen.
Het is voor jou geen probleem dat ik een relatie heb want voor jou is dit ook puur om intiem contact te hebben, teder en fijn contact te hebben met iemand van het andere geslacht!
Ik ben op zoek naar een man die van reizen houd omdat ik niet alleen wil gaan als de zomer voorbij is. Maar ik wil iemand die meer wil als alleen vriendschap, daarom ben ik alleen zoektocht begonnen.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Redredrose, 27 jaar · Landsmeer
Ik wilde eens kijken of ik via deze site misschien een leuk iemand ontmoet wat een date kan worden of wie weet kan uitstromen
KleintjeP, 26 jaar · Ridderkerk
Als je maar lief bent, leeftijd vind ik niet zo belangrijk.X
IvyNo1, 27 jaar · Alkmaar
Ben je een geduldig type? En heb je de tijd om mij te leren kennen? Laten we goed zijn voor elkaar, ik ben er klaar voor in ieder
LekkerBeertje20, 26 jaar · Putten
Jij neemt dus ook geen blad voor de mond, maar neit meteen beginnen over tieten :p. Je bent niet saai of snel geirriteerd. Flirten
Chattergirl, 27 jaar · Leeuwarden
Ik zou graag iemand willen ontmoeten met wie ik leuke dingen kan ondernemen, kan lachen, met wie ik gezellige gesprekken
Kleineblonde, 27 jaar · Hasselt
Je bent ook op zoek naar een leuke date om een leuke tijd samen te gaan hebben, en je bent ook nog een leuke vrijgezelle man. Misschien
Dylian9105, 26 jaar · Beveren-Waas
Je bent mijn mannelijk evenbeeld.. sportief, sociaal, leuk en niet verlegen.
Phenyy, 27 jaar · s-Heerenbroek
Wil je een relatie met mij hebben? Ik zal ervoor zorgen dat je van me zult genieten. We kunnen veel dingen samen doen. Heb ik