Nou, drie keer raden waarom ik Bambi word genoemd :p Volgens mijn vriendin die ik de meeste jongens smelten hahaha. Een beetje zielig kijken en dan krijg ik alles wel voor elkaar!! Misschien ook wel hier. Ik ben lekker vrolijk, of dat probeer ik altijd wel. Maar mijn vriendinnen helpen mij daar ook wel een handje... en over handjes gesproken, ik eet veel bijdehandjes :P
Gaat het jou echt lukken om mij voor jezelf te winnen? Heb je ervaring met het opstartten van een eigen zaakje en wil je mij voorzien van advies? Ik ga jou er niet voor betalen, dat los ik graag op een andere manier met je op. Een heerlijke verwennerij kun je van mij tegemoet zien!
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Floootje, 27 jaar · Dronten
Iemand die net als ik initiatief neemt en ervoor zorgt dat hij niets te kort komt. Je houd er van om eens lekker uit de bol te gaan
Emmmillia, 26 jaar · Aartswoud
Ik ben al een paar jaar niet meer samen met een man geweest en zou mijn leven wel veranderen. Ik wil samen zijn met een leuke man,
Evelienetj1990, 27 jaar · Riemst
Volgt
Valentina, 26 jaar · Ede
Lenora, 27 jaar · Lelystad
Een man die goed bij mij kan passen is een rustig type. Een echte rots in de branding om het zomaar te zeggen. Met beide benen
Genkgothic, 27 jaar · Genk
Ik zoek iemand creatief, spontaan, goedlachs die graag onnozel doet maar waarmee ik ook uren gepassioneerd kan praten.