Je zult niet boos worden als ik veel eet en de jouwe neem, en je zult me de andere helft laten nemen als ik niet tevreden ben met mijn eten. Krijg je gewoon veel als je het niet erg vindt? En je accepteert mij.
Vertrouwen, eerlijkheid en respect is voor mij nogal belangrijk. En verder gewoon een leuk iemand waar ik mee kan lachen maar die er ook is als het even wat tegen slaat
Ik wil hier geen normen opleggen, ik wil gewoon dat jij jezelf bent, ik haat nep-mensen dus dat is het niet. Ik was eerder slachtoffer van oplichterij, ik hoop dat je niet zo bent, wees gewoon jezelf en je moet weten hoe je meiden moet behandelen.