Je bent het waard! Je wordt mijn maatje, mijn steun en toeverlaat, mijn reddende engel in nood. Het lichtpuntje in de duisternis, degene die me opmontert als ik een rotdag heb, die een luisterend oor heeft als ik iets wil vertellen en ook gewoon kan zwijgen als ik geniet van de stilte en ons samenzijn.
Ik wil geen heel oude man en ook geen piepjonge maar daartussen zit genoeg materiaal om vele avonden en nachten van te kunnen genieten. En als één keer lekker is, waarom dan geen tweede of derde keer?
Ben jij een lieve jongen die van uitgaan houdt en ook veel tijd heeft om samen op te trekken? Dan wil ik jou wel eens gaan ontmoeten. Die saaie pieten van studenten doen moeilijk daar over.