Ik heb me hier ingeschreven ten eerste omdat ik geen tijd heb om buiten te 'zoeken' en ten tweede omdat ik dit ook wil ervaren. Er zijn zoveel mensen die hun 'ware' online vinden dus waarom ik niet, waarom jij dan niet? Ik hoop er wel op in ieder geval. Laat je van jezelf horen?
Zou je ook van me houden als het moeilijk wordt? En het leven in duigen valt ? Als de dingen die we eens wisten verdwenen zijn. Als de blauwe lucht grijs wordt en mijn geheugen vervaagt, hou je dan nog steeds van me?
Aardig, spontaan, behulpzaam. Ik vind niet iemand die veel eisen stelt en hoop ook een man te vinden die altijd zichzelf is en mij in de waarde laat. Het zou geweldig zijn als het een relatie kan worden.