Eerst zou ik jou graag wat beter willen leren kennen. En als wij elkaar goed liggen, dan kennis maken met onze ouders en daarna samenwonen. Of ga ik te snel, want dan doen we het rustig aan. Als jij maar heel lief voor mij bent en ik voor jou. Dat is het belangrijkste.
Ik zou graag een leuke man willen kennen waar ik de wereld mee kan gaan ontdekken. gewoon daten, lekker eten en uitgaan. Ik hoop dat je een vlotten en gezellige man bent die oprechtheid en eerlijkheid belangrijk vindt. Op deze manier kunnen wij elkaar leren kennen en wie weet groeit er wel iets heel moois.
Graag ontmoet ik een leuke jonge man die doet wat hij zegt en niet van de bla bla bla komt goed mannen is! Speelt afkomst geen rol bij jou en ben je sexueel vrij en hebt geen bindingsangst als het mocht klikken. Bezorgt jouw glimlach een glimlach bij anderen? Ook oudere mannen welkom!