Je vind het leuk om tijd met elkaar door te brengen... Je hoeft niet gelijk samen te wonen maar je hoeft je vriendin of maatje ook niet alleen maar op afspraak te zien. Gewoon spontaan chillen en samen iets doen ben je ook voor in.
'Ik ben dol op een man die ook van muziek en anime houdt, het zal een plus voor me zijn, want we hebben veel dingen om over te praten, en dat zijn natuurlijk leuke dingen toch?
Ik zoek een redder in nood wanneer ik verdrink in de liefde.... Een beetje TE cliche? Zal best, maar tussen al deze profielen van single mannen(?) zal er vast wel een echte kapitein tussen zitten ;)