Ik hou vaan een leuke intelligente jongen, geschoren of mooi in model, schoon, gezellig sp[raakzaam maar niet een grote babbelaar, daar hou ik dan niet van. Hoeft niet elke week met bloemen te komen, als er een goeie klik is, weten we wat we voor elkaar voelen
Ik ben in ieder geval NIET opzoek naar een spannend avontuurtje of nog meer van dat soort gekkigheid, maar naar een serieuze persoon, hahaha. Een vrolijke persoon, met een leuke karakter. Je uitstraling is belangrijker dan je uiterlijk. Iemand waarmee ik de hele dag kan lachen eigenlijk. :-D
Een goede man is moeilijk te vinden! We weten dat allemaal! Maar ik probeer het en ik denk dat het me zal lukken als ik wat punten voor mezelf gebruik. Dus ik ga mijn doos met geheimhoudingsvereisten niet uitleggen en openen. Ik laat je weten of het me uitkomt.