Ik ben echt van plan om een man te vinden die aan al mijn eisen voldoet. Zo erg of veel zijn mijn eisen nu ook weer niet, ik ben ook maar een gewone meid. Ik zou gewoon graag een gezonde, mooie, passievolle en spannende man willen ontmoeten.
Ik ben in ieder geval NIET opzoek naar een spannend avontuurtje of nog meer van dat soort gekkigheid, maar naar een serieuze persoon, hahaha. Een vrolijke persoon, met een leuke karakter. Je uitstraling is belangrijker dan je uiterlijk. Iemand waarmee ik de hele dag kan lachen eigenlijk. :-D
Het misschien net een maandje uit met mijn ex, maar ik was weinig aan hem gehecht, helemaal na wat hij mij flikte. Beter kwijt dan rijk! Ik hou wel van een leuke chat, als het jou en mij bevalt, wil ik je nog wat foto's sturen. Anders zijn we snel klaar, maar dat merk je wel gauw genoeg. neem me niet in de zeik, net