Het lijkt me leuk om met iemand in contact te komen en wat te mailen ofzo en dan maar zien waar het schip strand :P Ben jij misschien deze \'\'iemand\'\'?!?
Ik ben op zoek naar een man die discreet is, eerlijk en fatsoenlijk en die zonder problemen mijn vriend zou kunnen zijn en die me tijdens vakantie periodes zou willen vergezellen.
De man die ik zoek is echt genoeg om lekker met mij te praten. Ik moet me zeker comfortabel gaan voelen bij jou. Ik wil graag wat plezier met je maken maar niet te veel, je weet vast wat ik bedoel, of niet?