Mijn vriendinnen hebben mij nu zo vaak verteld dat het leuk is om te daten via een datingsite dat ik heb besloten om het zelf eens te proberen. Nooit geschoten is altijd mis, toch? Ik wil graag eens (jonge-)mannen ontmoeten buiten mijn eigen regio. 'Hoi, zullen we wat gaan drinken?', isn't gonna work...
Ik zou graag met iemand op stap gaan en leuke mensen willen leren kennen. Dit kunnen zowel mannen als vrouwen zijn. Niet dat ik lesbisch ben ofzo (ik heb het nog nooit geprobeerd dus wie weet) maar gewoon voor de gezelligheid. Bij voorkeur in Utrecht e.o. omdat ik daar op kamers zit.