Een mannetje die ook wel van uitgaan houd maar die ook wel rustig op de bank een film kan kijken. Je moet goed verzorgd zijn en lief. Je moet wel je leven een beetje op de rails hebben en je kan goed zelfstandig zijn. Kun jij je hier in vinden?
Ik wil een man die samen tijd met me wil door brengen en dat we gaan doen wat we heel graag willen. Als ik dat allemaal zou kunnen hebben, zou het me in ieder geval gelukkig maken. Dus laten we dit gaan doen en samen tijd door gaan brengen.
Een mooie man is zo welkom bij mij en ben er ook zo aan toe. Wat is het mooiste wat er aan kunnen doen. Hoe zie jij dat voor je dan? Want ik wil daar wel werk van maken.