Ik geloof er nog steeds in dat als je elkaar begrijpt, accepteert elkaar de ruimte geeft waar nodig je een heel eind kan komen samen. En samen zullen we gelukkig zijn, daar ga ik van uit.
Ben je leuk lief aardig en charmant? Dan ben jij de gene die ik zoek. Ik vind het belangrijk dat je goedverzorgd bent en ook een beetje romantisch. We kunnen zoveel leuke dingen doen. Ik ben hoop dat je net als ik soms ook wel in bent voor wat stouts.
In een relatie zoek ik dit ook. Het gaat om de kleine dingen; waarden en normen, attent zijn, en ergens voor gaan! Dus ben jij spontaan, sportief, ondernemend, goed verzorgd en heb je een eigen mening...? Knuffels Sheila