Een man die serieus is en klaar is om mijn vriendje te worden. Ik hoop dat je aardig bent, je moet me ook respecteren en je zult me ??gelijk behandelen en samen met mij iets leuks doen!
Wij vrouwen weten het wel te zeggen, maar op het eind van de dag willen we gewoon allemaal iemand die je opwindt, geborgen laat voelen, beschermd en vertrouwd natuurlijk. Diep van binnen weet ik dat ik dat dit misschien fout is, maar wil gewoon meer aandacht in de zin van intimiteit. Je kunt samen ook met
Ik zoek een stoute man die me alles kan leren wat ik in bed wil leren. Iemand die altijd beschikbaar is en mijn seksmaatje kan zijn. Ik wil dat je me helemaal over mijn lijf likt en mijn goede meester in bed bent!
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Tara Geniet, 23 jaar · Marknesse
Je bent net als ik, nooit genoeg, nooit voldaan voor langer dan een uurtje (soms twee) Voor seks kan je op elk uur van de dag gestoord
Jess1E1, 23 jaar · Herdersem
Denk jij mij die rust te kunnen geven? Die heb ik echt nodig en dat kan ik niet alleen. Dat wil niet zeggen dat we geen plezier
Serpentje, 23 jaar · Ronse/Renaix
Volgt
Liiendseyy, 23 jaar · Begijnendijk
Een vurige man die weet wat hij heeft, de eerlijkheid en verantwoordelijkheid bezit, liefhebbend is en meest belangrijk
HelCel, 22 jaar · Dworp
Durf je het aan met ons? Wij weten wat we willen en zoeken een flink geile vent om ons te vergezellen. We bijten niet maar houden
Sarah94, 23 jaar · Roermond
Volgt
MeLiven, 22 jaar · Eppenhuizen
Jij weet hoe je moet verleiden en kunt een zelfverzekerde vrouw wel waarderen. Je hebt liefde en respect voor kunst en staat
Supertrouper, 23 jaar · Houten
Ik hoop iemand te leren kennen, die wel voldoende tijd vrij kan maken. Openstaat voor leuke dingen en niet snel boos wordt