Stoute man omdat ik nogal een stoute vrouw ben. Kan gemakkelijk de leiding nemen voor ons beiden in bed en kan me wild maken als dat het geval is. Een man die in mijn clits kan gaan om het te kussen.
Ik hoop een man te vinden die van dames houd die een beetje rondingen hebben. Ik ben ook gecharmeerd van een wat grotere man die niet teveel in de sportschool rondhangt en zie liever een teddybeer.
Ik heb een man nodig die serieus is in het leven, iemand die vertrouwd kan worden en iets kan doen dat goed is en het waard is! Een verantwoordelijke man die weet wanneer het juiste moment is om te spelen en serieus te zijn!
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Kimberlyxx, 23 jaar · Den Haag
Ik hoor het wel van je. Ik ben niet zo moeilijk en val meer op het innerlijk. Zou wel leuk zijn als je gek kan doen want dan ben ik
Tukkerin, 22 jaar · Hengelo
Je houdt van dieren en gaat graag uit maar vind het ook lekker om bank te hangen. Het gaat mij vooral om je innerlijk en je leeftijd
Meganishot, 23 jaar · Grijpskerk
Ik wil geen heel oude man en ook geen piepjonge maar daartussen zit genoeg materiaal om vele avonden en nachten van te kunnen
LoosDrechtBabe, 23 jaar · Loosdrecht
leuke uitziende jongens, maar ik zie al dat heel veel profielen ook nog geen foto hebben, hoe moet ik nou zien hoe knap je nu
Janneke1993, 23 jaar · Oegstgeest
volgt
Orangez, 23 jaar · Ettelgem
Seks en relaties, ze hoeven niet samen te horen ??denk ik. Ik heb niet zoveel ervaring, dus je moet me een ding of twee leren.
Smoetsie, 22 jaar · Almere
Je bent single en staat open voor een langdurige relatie. Korte flodders of mooie verhalen zijn dingen waar je echt een afkeer
Lewella, 23 jaar · Turnhout
Je bent een toffe man die mij weet te boeien met een gezellig gesprek. Maak je mij aan het lachen of gaan we voor een serieuzer