Spontaan en gek, doen waar je zin in hebt. Spreekt jou dat aan? En als je zelfstandig bent vind ik dat wel helemaal top. Niets moet, alles mag is mijn motto en we zien het vanzelf wel wat het wordt. Sta jij er ook zo in? Let me know!
Die lieve schat van een man die wel met mij zou kunnen leven hihihi. En je mag elke week kiezen waarmee je in bed wil liggen een blondje, brunette, redhead of mischien wel zwart alles in 1 heb je met mij.
Ik ben op zoek naar een beste vriend. Wat kan je zeggen? Ik wil dat je echt en oprecht bent, ik wil ook dat je een goede houding hebt. Ik ben benieuwd hoe wij het met elkaar zullen hebben.