Ik wil verschillende plaatsen met je reizen. Ik weet zeker dat dit heel effectief voor ons zal zijn. Zoek je hetzelfde als ik? Ik ben hier alleen om je de lol te geven waar je naar op zoek bent.
Je houdt van plezier maken en dit is je kans om het te doen zonder het gedoe van een relatie. Waarom zouden we elkaar moeten onderdrukken door een verbintenis aan te gaan als we in plaats daarvan gewoon leuke dingen kunnen doen? Dus laten we er naartoe gaan en van elkaars gezelschap genieten zolang we kunnen.
Ik ben geen perfectionist en zoek daarom ook niet naar de perfecte jongen. Iedereen heeft wel zijn mankementen, het gaat erom hoe jij ermee omgaat. ;-)