Net als ik ook op zoek naar een leuke ontmoeting met een spontaan gezellig type, in voor het avontuur te gaan ontdekken. En nog heel veel meer dingen te gaan doen samen, laat mij dan niet te lang wachten alsjeblieft
Ik wacht op een man of een persoon die mijn ups en downs in het leven zal begrijpen. Ik wil iemand die me speciaal zal laten voelen en het beste in mij naar boven kan brengen
Jij bent zachtaardig met een bende humor, je bent leuk, af en toe een beetje gek, je hebt je minder leuke punten maar wie heeft die niet toch? Laten we het onszelf makkelijk maken en gewoon met elkaar in contact komen?