Ik ben op zoek naar een man die begripvol, zorgzaam, aanhankelijk, attent is en die mij kan accepteren en van me houdt om wie ik ben. Vooral, dat je in god gelooft.
Ik zoek geen shop maatje al wil ik best een mode showtje voor jou geven hoor! Zelfs in lingerie. Wat ik in een man zoek is iemand die los gaat. Lekker wilt stappen met mij of samen op reis gaan. Ik hou van mooie choco mannen zowel witte choco als melk of puur! Ik snoep van jullie allemaal.
Zou het erg leuk vinden als jij ook wat romantiek in je hebt, jij hebt ook behoefte aan wat gezelligheid. Wat ik het meest belangrijke vind in een man is zijn persoonlijkheid, oké ik geef eerlijk toe het oog wilt natuurlijk ook wat maar ik denk dat het gaat om de klik die wij gaan voelen.
Wie houdt van mij en accepteer mij voor wie ik ben. Eerlijk en klaar voor een serieuze relatie. Ik hou van een man die minder praat, maar meer van de actie.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Annick Xxx, 27 jaar · Borgerhout
Volgt
Ryleeeh, 27 jaar · Baaium
Ik ben op zoek naar iemand waarbij ik mezelf kan zijn en die altijd voor mij wil zorgen natuurlijk wil ik hem veel liefde terug
DebbiesWay, 27 jaar · Groningen
Je bent zelfverzekerd en sexy. Je bent een geschikte partner voor mij . Ik wil dat het iets voor de langere termijn is. Ik verlang
UnitYy, 27 jaar · Sterrebeek
beetje coole gassten leren kennen. Zijn die hier??? Stuur dan ff een berichtje xxx
Got2Have Faith, 27 jaar · Lage Mierde
Ik heb gewoon een man nodig die er altijd voor me is als ik hem nodig heb. Wie kunnen mijn vrienden zijn met voordelen? Je moet
Preciouslola, 26 jaar · Maastricht
Volgt
Rossigetijger, 27 jaar · Woerden
Het mooiste zou zijn als je ook motor rijd, niet dat dat verplicht is. Je bent niet bang aangelegd en gaat ook graag een uitdaging