Ik ben op zoek naar een man die begripvol, zorgzaam, aanhankelijk, attent is en die mij kan accepteren en van me houdt om wie ik ben. Vooral, dat je in god gelooft.
Je bent geil dat zeker. Je wil altijd en je draait niet te lange verhalen in elkaar. Je hebt geen moeite met een vrouw die weet wat ze wil. En je vind het niet erg dat ik alles gewoon mag van mijn moeder. Ben jij dus een ECHTE man dan hoor ik je wel.
Je houdt van plezier maken en dit is je kans om het te doen zonder het gedoe van een relatie. Waarom zouden we elkaar moeten onderdrukken door een verbintenis aan te gaan als we in plaats daarvan gewoon leuke dingen kunnen doen? Dus laten we er naartoe gaan en van elkaars gezelschap genieten zolang we kunnen.
Wie houdt van mij en accepteer mij voor wie ik ben. Eerlijk en klaar voor een serieuze relatie. Ik hou van een man die minder praat, maar meer van de actie.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Michelle9191, 26 jaar · Noordwijk
Lekker vrij, spannend, ondernemend, krachtig, stoer en lief. Ja zo kan ik een man die ik zou willen leren kennen wel omschrijven.
Missunderstood, 27 jaar · Maastricht
Beetje stoere vent mag je wel zijn. Ik val zelf op wat oudere mannen, gewoon omdat het kan. ik kan het soms niet zo vinden met
Sex4fun, 26 jaar · Rotterdam
ik wiil sex
Lonely Mama, 26 jaar · Rukkelingen-Loon
Ben jij die aantrekkelijke en ondeugende man die mij graag wil ontmoeten, ik val op behaarde mannen die romantisch zijn en
RosaRosa2406, 26 jaar · Hemmen
Ik ben op zoek naar een man die ook leuk gezelschap is. Iemand die het graag lekker gezellig en heet maakt. Misschien zelfs
Sabrinaaaatje, 26 jaar · Kessel
Ik probeer het even zo! Ik een leuke meid zoekt een leuke man. Waarvoor? Eigenlijk heb ik dat nog geen invulling geven. Even
PrettyZoeXX, 26 jaar · Gulpen
Hou van een mooie man om me heen en de verleidingen die er bij horen. Dan pas weet ik zeker dat het wel erg lekker kan gaan worden.
VergeefmeNietje, 26 jaar · Enkhuizen
Stinkend rijk!!! :p Grapjuuhhh!! Zolang je maar niet op kamers woont of nog bij je moeder want dat is zo lame! Voor de rest als