Ik ben op zoek naar een man die begripvol, zorgzaam, aanhankelijk, attent is en die mij kan accepteren en van me houdt om wie ik ben. Vooral, dat je in god gelooft.
Ja heren, ik ben echt op zoek naar een leuke jongen. Vanwege mijn werk zit ik nu op een kamertje in Espel, en er loopt hier weinig leuke jongens rond. En omdat ik hou van uitgaan, en weinig mensen hier ken, zou ik het leuk vinden nieuwe mensen te leren kennen die hier in de buurt wonen. Liefst dus leuke spontane
Iemand die net als ik initiatief neemt en ervoor zorgt dat hij niets te kort komt. Je houd er van om eens lekker uit de bol te gaan op een avondje uit maar je houd er ook van om gewoon gezellig thuis te zitten met een glaasje wijn en wat kaarsjes aan.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Orrie0, 26 jaar · Vledderveen
Ik ben op zoek naar iemand die grappig en aardig is. Iemand die zowel mijn kwaliteiten als mijn gebreken lief heeft, en die
May Ke , 27 jaar · Maassluis
Een fatsoenlijke en liefhebbende man. (Lijkt zeldzaam deze dagen.) Ik zou de tijd met geliefden op een nieuwe plek doorbrengen,
Shellieke, 27 jaar · Gent
wees gwn leuk en dan praat ik tegen je...
TriyBeth, 26 jaar · Lemelerveld
Ik hoop nog steeds een echte man te vinden die aanvoelt wat ik nodig heb. Open voor een serieuze relatie, laten we gewoon kijken
Elliann, 27 jaar · Terneuzen
Ik ben op zoek naar een vriendschap die zich mogelijk tot iets meer kan ontwikkelen. Ik wil verkennen en wat lachen samen.
DateRegioRdam, 27 jaar · Hoogvliet
Ik wil iemand kunnen vinden uit de buurt van Rotterdam , ik heb zelf nog geen auto, die het leuk vindt om mij op sleeptouw te nemen.
Lilly1990, 27 jaar · Helmond
volgt
XxKayleighxX, 26 jaar · Tienhoven
Voel je je geil en wil je meteen seks? Laat het me weten zodat we meteen kunnen neuken! Ik hou gewoon van seks met jou. Doe meerdere