Ik ben op zoek naar een man die begripvol, zorgzaam, aanhankelijk, attent is en die mij kan accepteren en van me houdt om wie ik ben. Vooral, dat je in god gelooft.
Nu kan ik jou natuurlijk een heel lijstje voorschuiven, waar mijn droomman aan zou moeten voldoen. Ik vind het daar in tegen veel leuker om jou als persoon te leren kennen, gewoon hoe jij bent.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Belle4u, 27 jaar · Katwijk
Je bent een goed gezelschap, je bent iemand die zich makkelijk kan uitdrukken. Je bent een geweldige motivator en je bent
Vacantiemeid, 26 jaar · Hengelo
Je bent een leuke jongen die samen met mij wel wil reizen of city, tripje maken. Je bent niet te opdringerig en bent hartstikke
Lalayy, 26 jaar · Vroomshoop
Als je mij een berichtje stuurt, weet je dan zeker dat je niet een ingewikkelde man bent? Ik wil namelijk niet in complexe situaties
Eva Sisi, 26 jaar · Eisden
Ik wil dat je blij met me bent, ik weet zeker dat dit bij ons leuk zal zijn. Ben je bereid me wat van je tijd te geven? Laten we samen
IdaIda, 27 jaar · Zierikzee
Ik zoek iemand om gedachtes en eventueel ook gevoelens mee te delen. Het liefst met een attente man die een goed gevoel heeft
VergeefmeNietje, 26 jaar · Enkhuizen
Stinkend rijk!!! :p Grapjuuhhh!! Zolang je maar niet op kamers woont of nog bij je moeder want dat is zo lame! Voor de rest als
Thesweetes, 27 jaar · Hoek van Holland
Ik ben niet echt opzoek naar een vriend ik vind alleen het gevoel van 'iemand leuk vinden' en daarmee lol hebben heel fijn!