Ik ben op zoek naar een man die begripvol, zorgzaam, aanhankelijk, attent is en die mij kan accepteren en van me houdt om wie ik ben. Vooral, dat je in god gelooft.
Ik zoek een lekker stoere man, iemand die mij een beschermd gevoel geeft. Je hoeft geen klerenkast te zijn, maar gewoon iemand die een goed gevoel geeft. Een feestje sla je niet af en je laat je af en toe helemaal gaan!
Je bent niet naar een showqueen, je houd ervan als meisjes met beiden voeten op de grond blijven staan. Je houd van uitgaan, films, uit eten, Misschien een duik in het zwembad nemen?
Ik maakte echt een grapje hoor, kijk, ik val meestal wel op jongens met donker haar die toch wel een koppie groter zijn dan ik. Maar dat wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat er misschien niet ergens een waanzinnig leuke blonde gast rondloopt waar ik het prima mee naar mijn zin zou kunnen hebben toch? Dus
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Lady1devil, 27 jaar · Purmerend
maak mij niet uit als je maar op leeftijd ben en eerlijk en te vertrouwen bent!!!! hou nie van achterbakse meisjes!!!
MissyLinda, 26 jaar · Emmen
Volgt
Scarlett27, 27 jaar · Houtave
Hé stuk, wat doe je vanavond? Zullen we samen ff.... ? Iemand die met zo'n openingszin komt aan zetten, kan het al meteen
Faith9011g, 26 jaar · Gelderswoude
I am a pretty young african lady,I am looking for my soul mate.I need a man that is trustworthy, someone who i can share my dreams,
Ana222, 26 jaar · Amstelveen
Je bent een erg sexy man die romantisch en intiem met de juiste vrouw weet om te gaan. En dat betekent mij, lol. Ik wil meer ervaren
Athhenaa, 26 jaar · Oetingen
Ik haat het wanneer iemand tegen me liegt, dus je kunt maar beter een aardige vent zijn, eerlijkheid en dat alles. Je moet een
Fabyen, 27 jaar · Tienen
Je moet echt geil zijn, ik neem niet snel genoegen en ik hou ervan om alles uit de kast te halen. Lekker op je pik spugen en verwacht
2MuchHate, 26 jaar · Heiloo
Ik ben op zoek naar een romantische man, maar ik heb alleen een relatie zonder voorwaarden nodig. Denk je dat je dat aan mij