Ik ben op zoek naar een man die begripvol, zorgzaam, aanhankelijk, attent is en die mij kan accepteren en van me houdt om wie ik ben. Vooral, dat je in god gelooft.
Over jou man of vrouw kan ik kort zijn! Ik ben een gewillig type en wil alles wel eens een keer geprobeerd hebben. Voorkeur gaat wel naar een stel, maar ik ben niet te moeilijk als het gewoon een man of vrouw is die wel iets leuks met mij wil beleven.
Je moet van lekker eten houden want als je voor mij gaat dan wordt je overladen met lekker eten omdat ik graag in de keuken sta. Maar er zijn nog meer dingen die ik graag doe en die wil ik je wel even zachtjes in je oor fluisteren.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Alice007, 26 jaar · Moere
Vind je het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten die ook jouw interesses delen? Waar je een goed gesprek mee kunt voeren terwijl
IvyNo1, 27 jaar · Alkmaar
Ben je een geduldig type? En heb je de tijd om mij te leren kennen? Laten we goed zijn voor elkaar, ik ben er klaar voor in ieder
CrazyDeB, 27 jaar · Gerkesklooster
Ik ben niet op zoek naar een perfecte man, ik ben gewoon op zoek naar iemand die echt is, een goede man, gepassioneerd, liefhebbend,
Vacantiemeid, 26 jaar · Hengelo
Je bent een leuke jongen die samen met mij wel wil reizen of city, tripje maken. Je bent niet te opdringerig en bent hartstikke
Lianne123, 26 jaar · Haren
Volgt
JipWip, 26 jaar · Drachten
NVT
Effies9103, 26 jaar · Amsterdam
Mijn vrolijkheid vind jij heel erg goed want jij bent zelf een rustig persoon die af en toe een duwtje in de rug nodig heeft.