Ik ben op zoek naar een man die begripvol, zorgzaam, aanhankelijk, attent is en die mij kan accepteren en van me houdt om wie ik ben. Vooral, dat je in god gelooft.
ik zoek niet iemand die constant medelijden met mij gaat hebben. Voor mij is het allemaal achter de rug en ben ik al begonnen aan mijn nieuwe leven. Maar ik wil ook wel leuke spannende dingen meemaken. gezellig, met iemand tv kijken, beetje babbelen en meer
Je bent geil dat zeker. Je wil altijd en je draait niet te lange verhalen in elkaar. Je hebt geen moeite met een vrouw die weet wat ze wil. En je vind het niet erg dat ik alles gewoon mag van mijn moeder. Ben jij dus een ECHTE man dan hoor ik je wel.
Nu kan ik jou natuurlijk een heel lijstje voorschuiven, waar mijn droomman aan zou moeten voldoen. Ik vind het daar in tegen veel leuker om jou als persoon te leren kennen, gewoon hoe jij bent.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
LauraJustForYou, 26 jaar · Amsterdam
Elsemiekert, 26 jaar · Langdorp
Een man met humor en creativiteit In en buiten de slaapkamer. Schoon en hygienisch. Groot en stevig. Iemand die wel kan genieten
Flamande, 27 jaar · Vilvoorde
Weet niets hier neer te zetten want ja ik ben al blij als er iemand is die mij af en toe even een knuffel geeft dus ja wie weet ben
Sanckana, 27 jaar · Utrecht
Jij bent dus net zo geil als ik en het liefst nog heel veel geiler hihihi samen gaan wij lekkere nachtenlang neuken en allemaal
Crankylynn, 27 jaar · Hoofdplaat
xx
Stephaniehot, 27 jaar · Raamsdonk
Studente21, 27 jaar · Amsterdam
Op zoek naar een leuke date en misschien dan later meer;):$ Ik zoek het liefst iemand die niet ouder is dan 28 tenzij je heel
AbbieL, 27 jaar · Wageningen
Het is kort dag, maar wat zou het cool zijn als ik nu iemand ontmoet. Ik zeg niet dat je meteen naar het familiefeest gaat dat