Ik ben op zoek naar een man die begripvol, zorgzaam, aanhankelijk, attent is en die mij kan accepteren en van me houdt om wie ik ben. Vooral, dat je in god gelooft.
Kan ik jou verleiden om met mij mee te gaan richting de zon? Samen op een handdoek genieten van de warme stralen?! Natuurlijk moet er dan wel het hoog nodige uit. Durf jij naakt te zonnen of te zwemmen? Dat geeft natuurlijk helemaal het gevoel van vrijheid. Ik hoop dat jij net zo als ik vertrouwd en zelfverzekerd
Ik zoek een man die gewoon leuke dingen wil doen samen. Samen tijd doorbrengen, misschien als vrienden, misschien als meer. We zullen zien, nietwaar? Ik wil wel alleen dat jij reageert als jij single bent. Of in scheiding ligt of zo. Ik wil geen relatie verpesten.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
RoxyFlower91, 27 jaar · Vianen
Als jij mij weer lekker goed zou kunnen laten voelen, dan laat ik jou ook voelen hoe speciaal ik voor jou zal kunnen zijn. Zeker
Sologangster, 26 jaar · Vroenhoven
Iemand die niet graag stilzit en ook van stappen houdt of een dagje weg om te genieten van de buitenwereld. Maar het allerbelangrijkst
Kyyliee, 27 jaar · Aldeboarn
Ik ben op zoek naar iemand waar ik op kan rekenen. Iemand die me geeft wat ik wilde.
Leahhh0, 26 jaar · Groessen
Ik zoek een man die eerlijk en oprecht is en ik zal hetzelfde doen. Je bent een simpele man en geen man met veel problemen, je
Louisepiese, 27 jaar · Zaandam
Ben jij ook in voor een gezellige tijd, die in is voor een avondje stappen tot het licht word. Goed verzorgd en een beetje chill
Juullia90, 27 jaar · Keerbergen
Jij bent erg zachtaardig met vrouwen en jij weet ze op de juiste manier te behandelen. Jij bent ook geduldig met mij!
Karin023, 27 jaar · Groningen
Vlotte en keurige jongen
Jouce0, 26 jaar · Renkum
Ben je ook op zoek naar een relatie met mij? Zo ja, ik denk dat dit geweldig voor ons gaat zijn. Ik zal alles voor je doen. Ben je