Ik ben op zoek naar een man die begripvol, zorgzaam, aanhankelijk, attent is en die mij kan accepteren en van me houdt om wie ik ben. Vooral, dat je in god gelooft.
Ik heb een man nodig die erg geil en heet is, je bent seksueel erg actief en kan me veel plezier bezorgen! Ik wil alles krijgen van wat je in je hebt, dus geef me alles alsjeblieft!
Dus niet iets opbouwen en dan denken van nou ik mis mijn vrijheid dus weer dumpen. Nee dat vind ik echt veel te pijnlijk. Kijk als het niet klikt dan weten we dat al snel genoeg natuurlijk maar dan is het toch ook fijn om daar dan snel achter te komen.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Plum199001, 27 jaar · Lokeren
Extreem doe je niet aan. Maar gewoon lekker lang bezig zijn met erotiek en passie wel. Je bent gewoon normaal en vind genieten
Bibbsie, 26 jaar · Drachten
Je bent zelf ook een man die van een beetje luxe houdt dus je begrijpt mij best wat ik bedoel met verwend zijn. Het is jouw bedoeling
Sobe, 27 jaar · Wuustwezel
Ik wil voorlopig mijn relatie nog wel een kans geven hoor, maar zoek gewoon iemand om af en toe eens mee af te spreken voor een
Partypoes, 27 jaar · Appingedam
Aubree11, 27 jaar · Hattem
k wil gewoon bij een man zijn die weet hoe hij een vrouw zo moet behandelen, sommige doen alsof ze weten hoe, maar als je persoonlijk
Dellia, 26 jaar · Hoogeloon
Ik ben niet zo dol op mannen die denken dat ze voor me moeten zorgen. Ik kan dat zelf heel goed doen. Ik heb liever een man die de
Sarraawams, 26 jaar · Stuifzand
Ik zoek iemand om mijn tijd aan te besteden. Iemand meelevend, creatief, suf, moeilijk in verlegenheid te brengen, outdoor,