Ik ben op zoek naar een man die begripvol, zorgzaam, aanhankelijk, attent is en die mij kan accepteren en van me houdt om wie ik ben. Vooral, dat je in god gelooft.
Iemand die net als ik initiatief neemt en ervoor zorgt dat hij niets te kort komt. Je houd er van om eens lekker uit de bol te gaan op een avondje uit maar je houd er ook van om gewoon gezellig thuis te zitten met een glaasje wijn en wat kaarsjes aan.
Een vent die me een lekkere tijd kan geven. Ik wil zijn harde en sterke pik likken.. Een man die zachtaardig kan zijn en andere manieren ook wil hebben dan alleen likken. Een man die mij aankan.
Jij schrikt niet van mijn wens en als je er zelf nog geen ervaring mee hebt is niet erg. Dan gaan we het samen proberen en zien we of het wel of niet lukt. Lukt het niet, geen man overboord, maar dan hebben we het geprobeerd.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
DonnaBear, 26 jaar · Oldekerk
Je moet weten wanneer je klaarkomt op mijn tieten of in mijn mond. Je zou moeten kunnen zeggen wanneer ik die dingen wil, dus
AlieneA, 26 jaar · 's-Hertogenbosch
Ik wil dat een man die echt en betrouwbaar is, beter aan me denkt dan zichzelf! Ik weet dat iemand dat zou kunnen doen, maar ik