Ik ben op zoek naar een man die begripvol, zorgzaam, aanhankelijk, attent is en die mij kan accepteren en van me houdt om wie ik ben. Vooral, dat je in god gelooft.
Je trapt graag een balletje en vind het niet erg om samen met mij op de bank te hangen met chips en een biertje bij eredivisie live. Wel voorlopig nog de handjes thuis houden want mijn vader die ook mijn trainer/coach is kijkt ook mee.
Nu kan ik jou natuurlijk een heel lijstje voorschuiven, waar mijn droomman aan zou moeten voldoen. Ik vind het daar in tegen veel leuker om jou als persoon te leren kennen, gewoon hoe jij bent.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Philine891214, 27 jaar · Kortrijk
Een man die wel weet hoe hij een vrouwtje moet behandelen in bed, of op hele andere plekjes natuurlijk. Hygiënne is wel
Dancegurl, 26 jaar · Woerden
Ik hoor het wel van jou, hou wel van een beetje spanning en geheimzinnigheid.
Heelverlegen, 26 jaar · Almelo
Dat je ook getrouwd bent of een relatie heb dat vind ik geen probleem. Het is jou taak om mij te laten genieten, lukt jou dat?
Felinebroom, 26 jaar · Amsterdam
Robijntje1990, 27 jaar · Meppel
je bent iemand met de nodige humor en zelfspot ook vind je vertrouwen heel belangrijk en ben je serieus als dat gevraagd word.
Rozaliexxx, 27 jaar · Leisele
Je bent wat ouder dan mij maar niet zo oud dat je mijn opa kan zijn. Je bent rustig van aard en weet hoe mij een beetje af te remmen.
Ondeugend, 27 jaar · Lokeren
beetje prettig gestoord en knap is wel leuk maar een mooi karakter is nog wel belangrijker
Soerie0, 27 jaar · Almelo
Ik wil me leven met je delen en wat meer actie in me leven krijgen. Je moet dus niet iemand zijn die alle dagen thuis zit uit je