Ik ben op zoek naar een man die begripvol, zorgzaam, aanhankelijk, attent is en die mij kan accepteren en van me houdt om wie ik ben. Vooral, dat je in god gelooft.
Je weet van aanpakken en wilt proberen om me te temmen. Of het lukt, zullen we nog moeten afwachten. Verder ben je lening en heb je een goed uithoudingsvermogen. wie durft?
Jij kan net als ik ook wel meer seks gebruiken en je wilt wilde en geile seks ervaren. Het maakt mij verder niet uit wat je in het dagelijks leven uitvoert, of je wel of geen relatie hebt. Waar het mij om gaat, is dat je een heerlijke dikke pik hebt,die lang kan functioneren. En je krijgt nog eens een massage toe.
Dus niet iets opbouwen en dan denken van nou ik mis mijn vrijheid dus weer dumpen. Nee dat vind ik echt veel te pijnlijk. Kijk als het niet klikt dan weten we dat al snel genoeg natuurlijk maar dan is het toch ook fijn om daar dan snel achter te komen.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Steftje, 27 jaar · Brugge
interesse voor een trio graag een contact op te nemen<;
Cammy009, 27 jaar · Slochteren
Ik ben op zoek naar een man die van reizen houd omdat ik niet alleen wil gaan als de zomer voorbij is. Maar ik wil iemand die meer
Jilleke91, 26 jaar · Gierle
Je kijkt een beetje door mijn imago heen en vind het fijn dat ik je graag help en verzorg. Samen kunnen we zulke leuke dingen
LisanneVanH, 26 jaar · Leeuwarden
Een kansje om mij te leren kennen, daar wil ik toch graag eens mee beginnen. Natuurlijk kunnen we niet vooruit kijken maar
Ikea, 26 jaar · Breda
Lief zijn, van humor houden
Marianna 91, 26 jaar · Melsbroek
Ik kan je vertellen wat je moet doen, maar je moet ruimdenkend zijn als we eenmaal samen zijn. Je moet weten wat je zou doen als
Shaooo , 26 jaar · Monnickendam
Ik heb niets met stoere macho's met een grote mond die alleen maar aan zichzelf denken. Liever heb ik een zachtaardige jongen,
Menergy, 27 jaar · Musselkanaal
Het moet natuurlijk niet bij wassen blijven je moet me een paar flinke tikken op mijn kut geven zeggen dat ik een vieze slet