Ik heb de voorkeur voor een jongen die niet rookt, en misschien iemand die motor rijd, want dat vind ik zelf wel heel erg stoer! Voor de rest? lekker freaky en gezellig, iemand die de tent doet springen!!!
Als je iemand bent die ook wat seks mist in zijn leven en niet meteen een relatie zoekt dan mag je mij altijd een berichtje sturen want ik heb het echt wel nodig.
Een jongen waar ik naast goede gesprekken ook goed mee kan chillen, die open staat voor goede spreken, niet is blijven hangen in de jeugd en die echt wel iets van zijn toekomst wilt maken. Heb ik jouw interesse een beetje gewekt en word je nieuwsgierig naar mij, dan moet je mij zeker een berichtje sturen want