Net als ik ben je het ook beu om alleen te zijn en alles alleen te moeten doen. Je kunt genieten van kleine dingen en je ziet een relatie als een meerwaarde in je leven en niet als een tijdverdrijf. Je bent serieus maar hebt een gezonde dosis humor. Je schiet niet gelijk in de verdediging maar staat open voor meningen en ideeën van iemand anders. Je behandelt mensen op een correcte, respectvolle manier.
Je hoeft niet vrijgezel te zijn, maar ik wil geen problemen van een boze vrouw of vriendin. Je moet eerlijk tegen me zijn En alles wat ik wil is een man met wie ik voorlopig bevriend kan zijn. Wie weet waar het misschien wel toe leidt.
Ik ben klaar met eenzaam zijn en wil iemand leuk ontmoeten. Ik hoop dat het perfect gaat zijn en ik wil mijn tijd echt aan jou spenderen. Ben jij klaar voor ons?