Ik wil gewoon eerst vrienden zijn, het is goed om daarmee te starten en te weten dat dat kan. Dit is een reden waarom zoveel relaties uit elkaar vallen wanneer ik de eerste keer dat mensen samen op reis gaan, geduldig wacht.
Je hoeft niet vrijgezel te zijn, maar ik wil geen problemen van een boze vrouw of vriendin. Je moet eerlijk tegen me zijn En alles wat ik wil is een man met wie ik voorlopig bevriend kan zijn. Wie weet waar het misschien wel toe leidt.
Iemand die niet zomaar ergens voor valt. Echt wel meer wil weten dan mijn voornaam of mijn leeftijd en zeker de vragen weet te stellen die je nodig hebt om een beetje te weten te komen over een leuke meid. Stel ze maar.