Ben jij die man die ook van een uitdaging houd en graag er op uit gaat? Houd er ook van om eens iets spannends te gaan doen. Vind je het leuk om daarin een maatje te hebben.
Je vind het niet erg dat ik niet al te groot van stuk ben, daarvoor doe ik wel grootste daden vind ik zelf haha. Je bent spontaan zit vol humor en je kan ook zelf heel goed tegen een geintje..
Ik hou van mensen die eerlijkheid uitstralen , realistisch en verantwoord in het leven staan. Ik reis graag ( ma eigenlijk denk k wel iedereen ) en nieuwe dingen kunnen me steeds boeien. (misschien eigen aan horoscoop (tweeling).