Ik ben hier om een man te zoeken die open staat voor een open relatie. Een waar we beide ons eigen dingen kunnen doen maar ook een fijne tijd hebben samen. Romantiek is voor mij best belangrijk, en eerlijkheid ook.
Een seksmaatje voor een hele lange tijd, als ik dat kan krijgen doen we het goed. Ik wil dat maatje leren kennen en het mooiste eruit halen. Kan ik je overhalen voor wat lekkers?
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
XXingeXX, 27 jaar · Longerhouw
Nou ben ik ook wel heel erg benieuwd waar jij dan allemaal zo blij van wordt. Hoop dat we snel matchen en we er een top avondje
OhOhElla, 26 jaar · Assen
Je bent een eerlijke man en je bent bereid mijn vertrouwen te winnen. Ik vind het niet leuk om in een oneerlijke relatie te zijn,
Kirrie, 27 jaar · Assen
Je hebt een lange paal.
Jo910518, 26 jaar · Biddinghuizen
Je trapt graag een balletje en vind het niet erg om samen met mij op de bank te hangen met chips en een biertje bij eredivisie
EmilyExtreme, 27 jaar · Bergambacht
Moet iemand romantisch zijn, iemand met pure gevoelens .... iemand die alle liefde kan voelen die ik in me heb, iemand die
Louanneeh, 26 jaar · Bekkerzeel
Ik ben hier op zoek naar een neukvriend . Als je die voor mij kunt zijn, zal ik alles doen wat je met me wilt doen. Ik weet zeker
Bybob, 27 jaar · Wambeek
Als je nu nog aan het lezen bent is dat een goed teken en hoop ik snel iets van je te mogen lezen hier?
Kailanitje, 27 jaar · Amsterdam
Heb jij ook moeite om contacten te leggen maar wil je toch wel een leuke vrouw leren kennen? Dan zou ik het leuk vinden als we