Seks is waar ik het voor doe, ik hou ervan maar wil me niet binden nog. Heb jij zin om er met mij voor te gaan. Niets moet alles mag. Ik vind het een super goed uitgangspunt.
Je moet weten hoe je een geheim kunt bewaren en heel voorzichtig zijn, want ik wil mijn vriend geen pijn doen. Je moet open staan ??voor een losse relatie, anders kunnen we niet verder. Je hoeft ook niet alleenstaand te zijn.
Adellyne, 26 jaar · Hoogstraten
♥ Antwerpen ♥ Donkerblond haar ♥ Grijze ogen ♥ Dik lijf
Je bent enthousiast of agressief om wat seksueel plezier met me te hebben, laat me niet teleurgesteld voelen! Ik wil me zo geweldig voelen, ik heb veel wilde verbeelding die ik je graag wil vertellen!
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Inge-zoekt-lol, 26 jaar · Terhole
Heb je een beetje een vaste hand, want dat is natuurlijk wel belangrijk. Uiteraard is het zeker net zo belangrijk dat je ook
Cosmogirl91, 26 jaar · Oud-Maarsseveen
Je houd van uitgaan en vind het leuk om je onder mensen te voegen. Maar ook ergens vind je niet de rust. Je weet ook niet waarom
Kleingeilding, 26 jaar · Ens
Jij weet hoef je een vrouw echt kunt laten genieten
JullliieeX, 27 jaar · Baarn
Een rustig type, ik ben niet zo van die blaaskaken. Ik hou van mannen die zichzelf goed kennen, en weten wat ze willen. Een baan
JellyDarla3, 27 jaar · Foxwolde
Ik zoek een BETROUWBARE man die lief, zorgzaam en intelligent is. Niet zomaar mij in de steek laat en altijd in mij is geïnteresseerd.
Pantertje90, 27 jaar · Almere
Weet je wat. Ik laat me compleet verrassen.
Linnepinnn, 26 jaar · Diever
xx
Blondie21, 27 jaar · Hengelo
ik zoek een spontane man. die eerlijk is en op recht. die respect heeft voor vrouwen. een man die van uitdaging houd. en een