Je vindt het wel leuk als ik naar je toe komt gestapt en als mijn kennismakingspoging niet zo vlotjes verloop, lach je me niet uit maar helpt me dan een beetje. Op die manier zal ik me sneller op mijn gemak voelen. Of we een relatie krijgen, weten we nu natuurlijk (nog) niet maar ik sta daar wel voor open. En anders samen leuke dingen doen zoals sporten, chillen, film kijken, op vakantie gaan, naar de sauna, terrasjes doen,..
Ik hou van lachen en het leven ten volle te leven. ik zie het glas altijd halfvol. Jij bent makkelijk in de omgang en zeker geen opdringeriger. Je bent een ontspannen persoon, ik zie een leugen direct en accepteer geen respectloosheid of onzin van wie dan ook! Ik leef mijn leven goed, hou van ondernemen zoals
Ben jij een leuke, lieve, schattige, knuffelbare maar bovenal eerlijke jongeman? Die het aandurft met deze zachtaardige, met wel heel duidelijk haar eigen mening? Je moet ook wel een beetje een huismus zijn, niet altijd weg willen, maar het met zijn tweetjes ook gezellig kunnen maken Zou jij je hier