Hou jij ook van gezelligheid? Ik zoek wel een man die alleen is, ik wil niet graag de gene zijn die een relatie om zeep helpt. Dus ben jij een alleen staande man, die het ook zat is om alleen te zijn, laat mij dat dan weten. Misschien kunnen wij er samen een leuke tijd van maken!
Ochtendseks is wat ik echt lekker vind maar wil nu ook een keer een man voor mezelf. Gewoon genieten en dat zeg ik zonder gein. Ik hou ervan en word tijd om daar wat moois van te maken...
Ik vind het niet erg als je niet single bent, maar ik wil het grootste deel van je aandacht hebben als we samen zijn. Zou nergens op slaan als je denkt dat er ergens iets mis is als je bij me bent, en ik zal er alleen maar geïrriteerd door raken.