Je weet hoe je kunt laten zien dat je intiem en romantisch bent. Je bent niet terughoudend in dat soort dingen . Je weet hoe je een vrouw een goede tijd kan laten hebben.
Ik hou van lachen en het leven ten volle te leven. ik zie het glas altijd halfvol. Jij bent makkelijk in de omgang en zeker geen opdringeriger. Je bent een ontspannen persoon, ik zie een leugen direct en accepteer geen respectloosheid of onzin van wie dan ook! Ik leef mijn leven goed, hou van ondernemen zoals
Ja wat zoek ik? Een gewone normale man, die ook van het leven geniet en die weet wat hij wil. We hoeven elkaar niet direct te claimen of zoiets, ik wil het eerst gewoon gezellig maken. Dat moet toch wel lukken? ;-) Samen op stap, hapje gaan eten of zoiets, als we maar lol hebben.