Wat zoek ik? nou.. Iemand die 's ochtends onder deken ligt, iemand om samen te ontbijten, iemand om te knuffelen en kussen, iemand om uit te gaan, iemand om overdag te bellen, iemand die je' s avonds graag ontmoet, iemand die onder sterren kan lopen met me, iemand om aangename momenten van het leven te delen .. Hij is vrijgevig, op zichzelf staand, intelligent, humoristisch, eerlijk, dapper. Zeer loyaal, zorgzaam en begripvol met mij! Ik heb hem nog niet gevonden. Misschien ben jij het
Ik zoek iemand waarmee het direct klikt, die een beetje van dezelfde dingen als mij houd. Iemand die graag uitgaat maar ook gezellig in de zetel kan zitten. iemand waar ik serieuze gesprekken en leutige gesprekken mee dan voeren. als je iets wilt weten over mij vraag gerust en ik zal je vraag beantwoorden.