Wat zoek ik? nou.. Iemand die 's ochtends onder deken ligt, iemand om samen te ontbijten, iemand om te knuffelen en kussen, iemand om uit te gaan, iemand om overdag te bellen, iemand die je' s avonds graag ontmoet, iemand die onder sterren kan lopen met me, iemand om aangename momenten van het leven te delen .. Hij is vrijgevig, op zichzelf staand, intelligent, humoristisch, eerlijk, dapper. Zeer loyaal, zorgzaam en begripvol met mij! Ik heb hem nog niet gevonden. Misschien ben jij het
Ja wat zoek ik? Een gewone normale man, die ook van het leven geniet en die weet wat hij wil. We hoeven elkaar niet direct te claimen of zoiets, ik wil het eerst gewoon gezellig maken. Dat moet toch wel lukken? ;-) Samen op stap, hapje gaan eten of zoiets, als we maar lol hebben.